Slovníček pojmů

Chcete si být jistí, co znamená konkrétní pojem / sousloví, pak jste tady správně. Ve slovníčku najdete přehled nejpoužívanějších pojmů z oblasti ochranných známek a jejich registrace.

Průměrný spotřebitel

Průměrný spotřebitel je model, jehož optikou se posuzují ochranné známky. Jedná se o osobu průměrně informovanou, pozornou a rozumnou, které jsou určeny výrobky a služby označené ochrannou známkou. Když posuzujeme ochranné známky, vždy hledáme odpověď na otázku, co si o nich bude myslet průměrný spotřebitel.

Související pojmy

Doporučené články

19/07/2024
4 minut čtení
Správní poplatky u ochranných známek: Kdy a jak je platit?
Každá značka, která má být chráněna ochrannou známkou, musí mít… číst dál
02/02/2024
3 minut čtení
Ušetřete 75 % na poplatcích za přihlášky ochranných známek
Že vaše značka ještě není chráněna? Teď to můžete napravit,… číst dál
19/01/2024
4 minut čtení
Strašák jménem námitky proti zápisu ochranné známky
Každá značka, která má být chráněna ochrannou známkou, musí mít… číst dál
30/09/2023
3 minut čtení
Obnovit nebo neobnovit ochrannou známku
Každá značka, která má být chráněna ochrannou známkou, musí mít… číst dál
17/05/2023
5 minut čtení
Průvodce správným a jednoduchým způsobem citování
Každá značka, která má být chráněna ochrannou známkou, musí mít… číst dál
17/05/2023
2 minut čtení
Můžete použít práci někoho jiného?
Chcete použít cizí obrázky nebo texty, které například nalákají návštěvníky… číst dál
1 2 3 6
arrow-right