Při přípravě registrace ochranné známky dříve nebo později narazíte na otázku, jaký druh ochranné známky zvolit. Na výběr máte od tradičních možností, jako jsou slovní a obrazové, až po nové druhy ochranných známek jako poziční, multimediální nebo ochranné známky se vzorem. Jaká je ale ta pravá pro vás? Nejpravděpodobněji se vás bude týkat slovní nebo […]
Naprostá většina podnikatelů na trhu používá značky, které nejsou registrované jako ochranné známky. Tím, že jim chybí formální ochrana, se ocitají v režimu nezapsaných značek, který má svá úskalí.
Ochranná známka platí 10 let od podání přihlášky. V článku se dozvíte, kdy je nutné požádat o obnovu, u jakého úřadu se žádost podává a kolik zaplatíte. A také co je dobré řešit spolu s obnovou ochranné známky.
Vaše duševní vlastnictví je vaše jedinečnost. Naučte se ho efektivně chránit. Se službou IP SCAN získáte jasnou strategii. A díky grantu EU ušetříte 75 %.
Máte geniální nápad. Všechno si to hezky sepíšete, rozkreslíte, začnete vyrábět a uvedete na trh bombastickou novinku. A ejhle, o pár týdnů později přichází konkurence s podezřele podobným výrobkem. Ozvete se, že se jedná o kopii vaší práce. „Jaká kopie? My jsme ten výrobek vyvíjeli poslední rok. To vy nás kopírujete!“ No a od téhle […]
Když váš projekt šlape jako hodinky a český trh mu začíná být těsný, je načase začít se pomalu rozhlížet v zahraničí. Jenže ono to často není úplně jednoduché. Dlouhé roky opečovávanou značku je třeba chránit nejen u nás, ale také na novém teritoriu. Jak ale na to? Jak bránit své podnikání ve světě? Předně je […]
Co se týče ochrany značky, většině mých klientů by se hodil stroj času. Vrátili by se zpět do doby, kdy svou firmu teprve začínali budovat. Dozvědět se totiž, že svoji značku nemůžete právně bránit před konkurencí, ve chvíli, kdy už jste do ní vložili spoustu času a peněz… No, řekněme, že je to přinejmenším nepříjemné. […]
Pokud se právě chystáte pustit do masivní propagace svých produktů a služeb, potom věnujte zvýšenou pozornost tomuto článku. Přinášíme vám shrnutí nejčastějších chyb, které mohou vést ke ztrátě Vaší značky. Když se budete řídit tím, co vám tu radíme, získáte kontrolu nad ochranou své značky. Díky tomu ještě před samotným zahájením kampaně stihnete předejít legální […]